lunes, 17 de diciembre de 2007

Sergio


Kaixooo
Gaur nik berrituko dut bloga, Sergiok lan asko izango du ta lanin jejej, ez zaituztet esan be arreba naz....argazkitxu hau jarri dut, oso politta da ezta? ne anaitxuk dun aurpegiyangatik bereziki jiji



PD: geo nei esaten nazu xur xamarra nazela biño zuek Zma probisiyukin jun zineten...seuru ez zenutela izotz koxkorrik e..puajj.litros de mala calidadd!!!jeje....ez duzue lotsik!!!!



muxutxu haundi haundi bat!!!aix....ze ingo nuke zu gabe!!!AMZ

14 comentarios:

Ido dijo...

Mala calidad?? Yo ya no sabía si eran buenos o no!

Sergio, aitaren antza dezu!! cebau... Que xalaus!

Sergio dijo...

Jakin ber zu, edalontzi bat eskatu nula hizotzakin, jeje. Eta hola fresku-freskua zeola edariya. Eta ez zeola ain txarra.

Baliteke orain aitaren antza izatea, baina hor ez dut aitaren antzik, ezta pittin bat ere.

Elisabeth, zu ere ez zara oso aurpegi onarekin ateratzen, jejeje. Aisss, aze garaiak haiek ehh.

Anónimo dijo...

Attan antza??? keba!!!! sergio ez in kasuik!!! jejeje

Ni ez nazela ondo azaltzen? ba! jejejagobioik gabe bizi ginen garai aietan jooo jejej

Gotu ezpalatik pasatzen bazazte itxi begiyak izutu ingo zataa! jejej

Anónimo dijo...

Atentos al bañadorrr jejejej

Ido dijo...

Zuek ez dezute nabarituko, baina ni antzematen dizut aitaren antza

Anónimo dijo...

que cara de pillo!

you´re so sexy sex sex sexy jajaja

bantxi dijo...

Baina,

hau guztia egia al da? xd

zuri dijo...

ay!!! xo k karita. me encanta, k guuuuuuuuuuuuaaaaayy. y el burritoo, ohhhhhhhhhhh!!!!

Sergio dijo...

Es un burro, no un burrito

zuri dijo...

burrikito como tú, tururú. k no sabe ni la U, tururú!!!

Sergio dijo...

(º_º) Me he quedado blanco.

zuri dijo...

blanco, xk????
k clase d cara es (º_º)????

Anónimo dijo...

no ves la cara? Se ha quedao "el probe" a cuadros!

Sergio dijo...

eso es